Priprava digitalne strategije
Digitalna strategija se osredotoča na uporabo digitalne tehnologije za namene izboljšanja poslovne uspešnosti. Določa smer, ki jo organizacija vodi k ustvarjanju novih konkurenčnih prednosti in zajema taktike, ki jih bo uporabila za doseganje sprememb.
Kakšen pomen ima digitalna strategija za podjetje?
Digitalna strategija se osredotoča na uporabo tehnologije za namene izboljšanja poslovne uspešnosti, ne glede na to, ali to pomeni ustvarjanje in prodajo novih izdelkov ali preoblikovanje trenutnih procesov. Določa smer, ki jo bo podjetje vodilo k ustvarjanju novih konkurenčnih prednosti z digitalni tehnologijo in taktike, ki jih bo uporabila za doseganje teh sprememb.
Določitev digitalne strategije določa vaš končni cilj
Določitev digitalne strategije določa smer jadranja vašega podjetja na spletu. S pravilno določitvijo digitalne strategije lahko usmerite vaše podjetje proti ciljem na spletu ali ga oddaljite od spletnih ciljev. Zato je določitev optimalne digitalne strategije ključna, kadar se sprašujete o optimalni integraciji digitalne tehnologije v realno poslovanje.
Izvajanje procesov digitalne strategije
Izvajanje procesov digitalne strategije se izvaja sistematično, konstantno in s točno v naprej razporejeno letno dinamiko aktivnosti podjetja na spletu. Z jasnimi cilji in postopnim integriranjem marketinških pristopov je glavni rezultat spletnega nastopa vedno večja baza spletnih uporabnikov, ki nas poznajo.
Sledenje razvoju in optimizacija digitalnih procesov
S hitrim in dinamičnim razvojem digitalnega kanala se vsakoletno pojavljajo nova orodja, ki jih lahko uporabimo kot del digitalne strategije, zato je optimizacija procesov digitalne strategije in implementacije novih orodij pomemben vidik sledenju spletnega razvoja.
Katera orodja lahko uporabim za snovanje spletne strategije?
Obstaja premnogo digitalnih orodij za uporabo v praksi, a smotrno je najprej poskrbeti za dobro osnovo in se nato v naslednjih korakih osredotočiti na izkoristek, ki ga nudijo orodja za izvajanje digitalne strategije. S strateškim pristopom poskrbite za odlične temelje, ki jih nadgradite z veliko mero družbeno - socialne prisotnosti, ki je podprta z oglaševalskimi aktivnostmi.
Spletna stran
Spletna stran je centralno središče za vse vaše promocijsko - prodajne aktivnosti, ki jih boste počeli na spletu. Na enem mestu urejen katalog izdelkov in storitev, ki omogoča možnost oddaje povpraševanja ali nakupa je optimalna digitalna osnova za naslednje korake, ki so zapisani v digitalni strategiji vašega podjetja. Ne glede na to ali boste uporabili družbeno - socialna omrežja kot kanal obiskovalcev ali plačljivo oglaševanje je končna točka, kamor pristanejo ciljne skupine vaša spletna stran.
Vsebinska optimizacija
Vsebinska optimizacija je del digitalne strategije s katero se zagotavljajo ključne besede z dobrimi pozicijami v iskalniku Google. Google razume objavljene vsebine in jih na podlagi njihove relavantnosti in optimiziranosti uvršča kot rezultate iskanja v iskalniku Google.
Družbeni mediji
Družbeni mediji so največja digitalna središča na katerih se nahajajo uporabniki spleta. S pojavnostjo na družbenih medijih se začne tlakovati vaš digitalni odtis, kateri se odraža v konstantnem večanju kvote sledilcev, kateri imajo radi vaše izdelke in so vam pripravljeni slediti. Vse to je potencialen vstop spletnih uporabnikov v proces prodajnega lijaka, katerega naloga je generiranje kupcev in strank.
Plačljivo oglaševanje
S plačljivim oglaševanjem povečujemo vidnost in pojavnost na spletnem iskalniku Google, YouTube ali družbenih omrežjih. Vsaka digitalna strategija zajema tudi letna sredstva, ki so namenjena dodatnemu pospeševanju trženjskih aktivnosti.
Določite vašo digitalno strategijo
Pametne spletni nastop zajema natančno določene cilje, kateri umestijo digitalni kanal v prodajni proces z razdelano komunikacijo s primernimi ciljnimi skupinami ter akcijskim načrtom za izvedbo strategije v praksi. S celostnim merjenjem uspešnosti spletne strategije in optimizacijo se postopoma uresničuje dober spletni nastop.
Integracija digitalne strategije naj poteka postopno
Kakor gradnja hiše je tudi gradnja vašega digitalnega odtisa pogojena s predhodno pogojenim načrtom digitalne strategije. Osnovna izhodišča so vedno prodajna usmerjenost in naravnanost s povdarkom na končnega kupca. S postopno integracijo bazičnih elementov digitalne strategije in nadaljevanjem v obliki postopnih trženjskih aktivnosti je korakanje po spletu varno. Izberite optimalno digitalno pot.
Etapno optimizirajte in izboljšujte procese
Digitalna strategija je dolgoročno izvajanje digitalnih aktivnosti za to se na tej poti srečujemo z mnogimi izzivi, ki jih želimo digitalno uskladiti. Skozi izvajanje postopkov in korakov digitalne strategije se vedno izvajajo optimizacijski procesi, s pomočjo katerih se izboljšajo obstoječi doseg in posledično rezultati digitalnih aktivnosti.
Poskrbite za konstantnost in dolgoročnost
Pomemben del optimalne digitalne strategije je njeno dosledno in konstantno izvajanje, ki se na dolgi rok pozna z večjim dosegom digitalnih uporabnikov, kot če digitalno strategijo ustvarjamo na pamet ali sproti. S konstantnostjo se določajo digitalni standardi posameznih dejavnosti, zato je trenuten doseg in možnost družbeno-socitalne integracije zelo velika.
Ustvarite enotno spletno silo, katere namen je strateško izvajanje spletne strategije
Za več informacij o pripravi digitalne strategije podjetja se posvetuje z našimi svetovalci.
Digitalna strategija je ključ dolgoročnega uspeha
Poslovanje pred koronavirusom in posledica koronavirusa imata velik vpliv na prilagoditvene spremembe, ki jih morajo podjetja opraviti, če želijo slediti smernicam sodobnega razvoja in poslovanja. Digitalizacija je nujen korak vsakega podjetja, če želi resno razmišljati o konkuriranju na tržišču. Pripravite optimalno digitalno strategijo in jo dosledno izvajajte.
Kako zasnovati digitalno strategijo in jo izvajati?
Najboljša možnost je imeti znotraj podjetja zaposleno osebo, ki se spozna na področje priprave digitalne strategije in njeno izvajanje. V podjetjih se velikokrat pojavi manjko za pripravo ustrezne digitalne strategije zato je alternativna možnost zaposleni osebi zunanja agencija, ki pripravi digitalno strategijo podjetja in jo v praksi tudi izvaja.
Koliko stane izdelava digitalne strategije?
Strošek izdelave digitalne strategije je odvisen od obsega priprave digitalne strategije in obsega izvajanja aktivnosti, ki so določene znotraj digitalne strategije. Odločite se lahko za celotno vodeno realizacijo digitalne strategije ali delno realizacijo digitalne strategije v obliki izvajanja podpornih storitev kot so vsebinska optimizacija spletne strani, upravljanje družbenih omrežij ali upravljanje plačljivih oglaševalskih kampanj.
Zakaj izbrati DigitalPartner.si za pripravo spletne strategije?
Celostno poskrbimo za digitalni del vašega podjetja
Kadar se kot lastnik podjetja ali odgovorna oseba sprašujete kaj je tisto, kar potrebujete za uspešen nastop na spletu vam povemo skrivnost, da izbira ustreznega digitalnega partnerja predstavlja element ključne odločitve. Zagotovo je rešitev, ki jo iščete trenutno zgolj ena izmed množic rešitev, ki jih potrebujete na spletnem področju za dober končen rezultat. Predlagamo vam, da začnete z brezplačnim uvodnim klicem s prijaznim svetovalcem, ki vam bo znal ustrezno pomagati in svetovati pri snovanju vaše končne rešitve. Pokličite na 070 20 22 22.
Zagotavljamo spletne storitve na najvišjem nivoju
Celostno pristopati k nastopu na splet je edina pametna odločitev. Polovičarski nastopi ne nosijo nič dobrega, zato je celostno snovanje digitalne poti pomembno za doseg dobrih rezultatov. S točno določenim načrtom digitalne strategije se podajte na pot vaše digitalizacije poslovanja in korak po koraku dosežite rezultate, ki potiskajo vaše podjetje v svet sodobnega poslovanja. Slediti smernicam sodobnega poslovanja je najlažje in najceneje z aktivno rabo digitalne tehnologije v praksi.
Kako naprej?
Digitalna tehnologija se razvija zelo hitro, zato kot ponudnik tovrstnih rešitev aktivno sledimo sodobnim digitalnim praksam. Napredke tehnologije čutimo vsakodnevno, zato razmislite, kako boste tudi sami aktivno sledili vsem tehnološkim trendom, ki so na voljo za spletni nastop vašega podjetja. Začnite postopoma in korak po koraku povečujte vaš digitalni odtis. Izberite kombinacijo tistih spletnih orodja, ki so primerna za vas. Pogumno se podajte na pot.
Kontaktirajte nas
Pošljite nam sporočilo in se na kratko predstavite. Opišite vaše izzive, s katerimi se soočate na področju digitalnega poslovanja. Na podlagi prejetega sporočila vam bomo pripravili odgovor v obliki usmeritvenega nasveta ali vam pripravili ponudbo za pomoč pri vašem nastopu na spletu.
Podatki o podjetju
-
Podatki o podjetju:
Katja Vajskopf s.p. -
Davčna številka:
48368954
Nismo davčni zavezanec. -
Naslov:
Mezgovci ob Pesnici 2d
2252 Dornava
-
Mobilna številka:
+3865170202222 -
E-mail:
info@digitalpartner.si
Družbena aktivnost
Po urejeni digitalni osnovi (spletna stran ali e-trgovina) je čas za vaš nastop na družbeno - socialnih medijih.
Izberite ustrezne kanale, taktike in strategije ter se postavite pred oči množici mimoidočih spletnih uporabnikov.
Tiste, pri katerih boste vzbudili zanimanje ali interes se bodo sami premaknili v zgornji del vašega prodajnega lijaka.