14.07.2021

Pomembnost vaše digitalne strategije

Digitalna strategija je eden ključev vašega sodobnega razvoja podjetja. Premislite, kako jo izvajate v praksi in jo zastavite na način, ki vam omogoča optimalno integracijo spletnih zmožnosti z vašim podjetjem.

„Podjetje brez strategije je pripravljeno poskusiti na spletu kar koli“.

Možnosti na spletu je neskončno. Tveganja in vložki so lahko visoki.  Časa in denarja nikoli ni dovolj, da preizkusite vsako spletno priložnost, ki bi bila primerna za vaše podjetje. Priprava digitalne strategije vam bo dala občutek za smer in stabilnost, ki jo potrebujete, da boste lahko sledili hitrim spletnim okoljem.

Čeprav 50% digitalnih tržnikov nima opredeljene strategije pri svojih trženjskih dejavnostih, bi morala biti digitalna strategija ključna prednostna naloga vsake organizacije. Glavni namen opredelitve strategije je ponuditi načrt, kako bo podjetje sodelovalo z digitalno publiko ter orodja in platforme, potrebne za podporo tej dejavnosti.

Zakaj je torej digitalna strategija pomembna za vaše podjetje?

Gradnja dosledne vizije in usmeritev bo zagotovila, da bodo vsi na isti strani in si prizadevajo za doseganje istih ciljev. Lahko ga izvedemo z določitvijo jasnih meril uspešnosti, enotnega komunikacijskega modela in posebnih ciljev.

Brez jasne strategije se lahko znajdete v situaciji, ko vsak vodja ali direktor določi svoje cilje in prednostne naloge, povezane s spletno dejavnostjo, kar povzroči, da vsi delajo večnamensko, ne da bi se tega sploh zavedali.

Evo, kako lahko vaša organizacija ustvari digitalno strategijo in izkoristi, če ima jasno in povezano strategijo.

1. Nastavitev meril uspešnosti in ciljev

Digitalna strategija vam daje večjo pozornost pri trženjskih prizadevanjih in jasno opisuje taktične korake, ki jih je treba izvesti. Brez določitve določenih ciljev se je težko odločiti, katere spletne platforme in kanale uporabiti ali kako se povezati s svojim spletnim občinstvom. Ustvarjanje digitalne strategije prisili podjetja, da se držijo določenih ciljev, merijo stroge kazalnike uspešnosti in temeljito analizirajo rezultate.

Nastavitev meril uspešnosti in ciljev za vaše spletne kampanje vam daje bolj tekoč akcijski načrt in tudi pokazatelj uspešnosti katere koli spletne marketinške kampanje.

2. Globlje razumevanje vaše ciljne publike

Ko začrtate svojo strategijo, vas prisili, da globlje razmislite o svoji ciljni skupini. Poglobljeno razumevanje in znanje o tem, kdo je vaša ciljna skupina in kje jih je mogoče najti, vam omogoča enostavno pripravo in prilagajanje vaših spletnih marketinških sporočil, ustvarjanje močnih CTA-jev in odločitev o najboljših digitalnih kanalih, ki bi jih morali uporabljati za pošiljanje sporočil.

S tem se boste izognili zapravljanju časa in proračunov za preizkušanje različnih vrst sporočil in marketinških kanalov, namenjenih splošni, razredčeni publiki, namesto tisti, ki bi jo morali doseči.

3. Razvoj integriranega modela tržnega komuniciranja

Uporaba definirane strategije za izvajanje vaših dejavnosti spletnega trženja vam pomaga razviti skladen integriran model tržnega komuniciranja za vaše podjetje. Vsak trženjski kanal, ki ga uporabljate za promocijo svojega podjetja, je del sestavljanke, ki ustvarja celostno perspektivo komunikacijskega modela podjetja. Vsak kos je treba prilagoditi tako, da se popolnoma prilega ostalim, kar ustvarja nemoteno izkušnjo blagovne znamke v spletu in zunaj njega.

Digitalna strategija zagotavlja, da se enaka sporočila in vizije podjetja sporočajo ciljnemu občinstvu na enoten pristop, ne glede na spletni kanal ali platformo.

4. Proračun in donosnost naložbe

Ko jasno razumete, kje so porabljena vaša prizadevanja za spletno trženje, ste bolje pripravljeni za vnaprejšnje iskanje rešitev za sedanje težave in načrtovanje prihodnosti. Če boste razumeli, kako se vaš digitalni proračun porazdeli na kanal ali platformo, in kakšna je vaša donosnost naložbe, boste pripravljeni načrtovati svojo naslednjo potezo. Posledično bo upravljanje proračuna prek spleta postalo veliko lažje za upravljanje in nadzor.

Večina podjetij, ki imajo preprosto digitalno strategijo, ki opisuje kakršna koli merila, povezana s stroški, bo navadno videla boljše rezultate donosnosti naložbe v primerjavi s tistimi, ki nimajo nobene strategije.

Dobra strategija določa merila za vašo dejavnost in vam omogoča, da izmerite, kaj deluje in kaj ne v vaši spletni dejavnosti, kar vam omogoča potrebne prilagoditve in nenehno optimizacijo trženjskih prizadevanj, da dosežete najvišjo donosnost naložbe od porabljenega trženja.

Potrebujete pomoč pri razvoju strategije digitalnega trženja? Stopite v stik z nami, da vidimo, kako vam lahko pomagamo!