Pismo urednika
Sledite smernicam sodobnega poslovanja s pripravljeno digitalno strategijo in postopnimi koraki izvedbe digitalizacije. Uporaba modrne tehnologije je enostavnejša in dostopnejša bolj, kot kadarkoli.
Digitalizacija in
digitalna družba
Vsesplošna digitalizacija poslovnega življenja, porast masovnih podatkov in spremenjeni poslovni modeli poslovanja pred nas postavljajo izzive, ki jih lahko razumemo kot začetek novih, korenitih sprememb poslovnih sistemov. Pri tem se poraja vprašanje - kaj dejansko pomeni termin "digitalizacija". Digitalizacija v poenostavljenem smislu pomeni pretvorbo analognih informacij v digitalne. Digitalne kapacitete se neprestano širijo, kar pomeni, da lahko praktično vsak vidik življenja ujamemo in shranimo v neki digitalni obliki ter se tako približamo omrežnemu povezovanju različnih objektov. Posledica je globalna izmenjava informacij v realnem času med priključenimi fiksnimi ali mobilnimi napravami.
Prednosti digitalizacije
Osnovno idejo digitalizacije predstavlja zmožnost popolnega izkoriščanja zmogljivosti informacijsko - komunikacijske tehnologije v smislu dostopnosti do svetovnih virov in družbenih interakcij. Digitalizacija podjetjem daje številne prednosti, kot so zmožnost ohranjanja ugleda podjetja, vzpostavitev digitalne zbirke zunanjih ali notranjih virov podatkov, pomaga ohranja visokokakovostne digitalne slike in bistveno zmanjšuje rabo dokumentarih gradiv v fizični obliki.
Proces digitalne preobrazbe
Zaradi pojava digitalne tehnologije postajajo trgi vse manj odporni na zunanje vplive, vloga potrošnika postaja vse večja. Potrošnik se spreminja iz pasivnega akterja v kritičnega presojevalca izdelkov in storitev, ki se pojavljajo na trgu. Zaradi pojava digitalne tehnologije industrijskih procesi ne morejo več temeljiti na zastarelih in zaprti informacijsko - telekomunikacijskih ekosistemih. Z njihovo uporabo organizacije omejujejo svoje zaposlene, saj ne morejo pokazati sposobnosti na pravi način. Takšno poslovanje vpliva neposredno na podjetje, ravno tako pa tudi na njegove poslovne partnerje in končne uporabnike. Sledinji pričakujejo, da bodo komunikacijski kanali podjetja povezani s sodobno tehnologijo in če temu ni tako, njihovo zadovoljstvo počasi upada, kar posledično negativno vpliva na podjetje.
Cilji digitalizacije
Cilj vsakega poslovnega modela je krepitev konkurenčnosti na nacionalnem in globalnem trgu. Da lahko to dosežemo ne bodo dovolj le kakovostni in konkurenčni izdelki oziroma storitve, ampak veliko več. Potrebujemo tudi pravočasne in uporabne informacije, povezane s podjetjem in njegovo poslovno okolico. V zadnjem desetletju se v proces prenove poslovnih sistemov uvajajo sodobne tehnologije, katerih rezltat je postopna digitalizacija podjetja. Da bi lahko podjetja uspešno digitalizirala svoje poslovanje, potrebujejo usposobljeno osebje, primerno organizacijsko strukturo, dober menedžment in ustrezno strategijo, ki skrbi za nenehno kakovost na vseh ravneh poslovanja. Dejstvo je, da lahko v teh sodobnih digitalnih razmerah neko manjše start-up podjetje hitro postane konkurenca velikim korporacijam, kar pomeni, da morajo biti velika podjetja pripravljena na hitro sprejemanje in prilagajanje novim tržnim razmeram.
Strategije digitalne preobrazbe
Digitalna strategija predstavlja ključno sestavino digitalizcije, ki podjetje pripelje do končne implementacije digitalne preobrazbe poslovanja. Strategija digitalne preobrazbe vključuje spremembe, povezane z novimi tehnologijami in njene posledice, ki se odražajo na poslovnem procesu podjetja. Digitalna strategija mora biti usklajena s krovno poslovno strategijo podjetja ter tudi zo stalimi operativnimi in funkcionalnimi strategijami, ki jih podjetje uporablja pri svojem poslovanju. Za določitev načina postopka digitalizacije vašega podjetja nas kontaktirajte.
Ovire digitalne preobrazbe
Tako v Sloveniji kot v svetu veliko podjetjem digitalizacija še vedno predstavlja problem. Digitalno preoblikovanje zahteva skrbno načrtovanje, postopno uvajanje, stalno spreminjanje in upravljanje. Največji strahovi podjetij v povezavi z izvajanjem digitalnega preoblikovanja so pomanjkanje organizacijske agilnosti, skrb za varstvo podatkov in nezadostne tehnične sposobnosti, kakor pomanjkanje splošne strategije in preveč naloženih prioritet. Kar 87% pobud za digitalno preoblikovanje podjetij propade, kar pojasnujemo z neusklajenostjo operacij in nejasnim poslovnim izzidom kot glavna vzroka. Ključ za uspešno implementacijo digitalnega preoblikovanja predstavljajo prilagodljivost podjetja spremembam in ažurnost poslovnih procesov. Sprejmite novo poslovno kulturo, novo razvojno strategijo in analitične sposobnosti, ki povečujejo vašo produktivnost in prilagodljivost.
Kompetence za digitalno preobrazbo
Vsako podjetje, ki želi biti uspešno v sodobni družbi mora upoštevati realnost, katere ključni element predstavljajo POTROŠNIKI z vse več možnostmi in priložnostmi, ki jih ponujajo digitalni trendi. Digitalna preobrazba predstavlja ključ do uspeha na sodobnem trgu. Potrošniki bodo ostali zvesti blagovnim znamka, ki se prilagajajo na digitalne trende. Razmislite, kje na tej poti se nahajate, kako nadaljevati in optimizirati pot digitalizacije. Kompetence za digitalno preobrazbo podjetja predstavljajo ključ do uspešne preobrazbe, zato je pomembno, da podjetje prepozna, analizira in po potrebi nadgradi svojo digitalno preobrazbo. Ali ste dovolj kompetentni za digitalno preobrazbo kot manager vašega podjetja?
Zakaj izbrati DigitalPartner.si za za vaše digitalne potrebe?
Celostno poskrbimo za digitalni del vašega podjetja
Kadar se kot lastnik podjetja ali odgovorna oseba sprašujete kaj je tisto, kar potrebujete za uspešen nastop na spletu vam povemo skrivnost, da izbira ustreznega digitalnega partnerja predstavlja element ključne odločitve. Zagotovo je rešitev, ki jo iščete trenutno zgolj ena izmed množic rešitev, ki jih potrebujete na spletnem področju za dober končen rezultat. Predlagamo vam, da začnete z brezplačnim uvodnim klicem s prijaznim svetovalcem, ki vam bo znal ustrezno pomagati in svetovati pri snovanju vaše končne rešitve. Pokličite na 070 20 22 22.
Zagotavljamo spletne storitve na najvišjem nivoju
Celostno pristopati k nastopu na splet je edina pametna odločitev. Polovičarski nastopi ne nosijo nič dobrega, zato je celostno snovanje digitalne poti pomembno za doseg dobrih rezultatov. S točno določenim načrtom digitalne strategije se podajte na pot vaše digitalizacije poslovanja in korak po koraku dosežite rezultate, ki potiskajo vaše podjetje v svet sodobnega poslovanja. Slediti smernicam sodobnega poslovanja je najlažje in najceneje z aktivno rabo digitalne tehnologije v praksi.
Kako naprej?
Digitalna tehnologija se razvija zelo hitro, zato kot ponudnik tovrstnih rešitev aktivno sledimo sodobnim digitalnim praksam. Napredke tehnologije čutimo vsakodnevno, zato razmislite, kako boste tudi sami aktivno sledili vsem tehnološkim trendom, ki so na voljo za spletni nastop vašega podjetja. Začnite postopoma in korak po koraku povečujte vaš digitalni odtis. Izberite kombinacijo tistih spletnih orodja, ki so primerna za vas. Pogumno se podajte na pot.
Kontaktirajte nas
Pošljite nam sporočilo in se na kratko predstavite. Opišite vaše izzive, s katerimi se soočate na področju digitalnega poslovanja. Na podlagi prejetega sporočila vam bomo pripravili odgovor v obliki usmeritvenega nasveta ali vam pripravili ponudbo za pomoč pri vašem nastopu na spletu.
Podatki o podjetju
-
Podatki o podjetju:
Katja Vajskopf s.p. -
Davčna številka:
48368954
Nismo davčni zavezanec. -
Naslov:
Mezgovci ob Pesnici 2d
2252 Dornava
-
Mobilna številka:
+3865170202222 -
E-mail:
info@digitalpartner.si
Družbena aktivnost
Po urejeni digitalni osnovi (spletna stran ali e-trgovina) je čas za vaš nastop na družbeno - socialnih medijih.
Izberite ustrezne kanale, taktike in strategije ter se postavite pred oči množici mimoidočih spletnih uporabnikov.
Tiste, pri katerih boste vzbudili zanimanje ali interes se bodo sami premaknili v zgornji del vašega prodajnega lijaka.