Cenik optimizacije spletnih strani

Pred vami se nahaja cenik optimizacije spletnih strani.
Izberite primerno storitev glede na vaše potrebe in želje.

1

Osnovni paket optimizacije spletne strani

od 250,00 €

/ mesečno

Število ključnih besed: 5

Paket optimizacije spletne strani za podjetja iz manj konkurenčnih industrij.

  • Analiza ključnih besed
  • Tehnična optimizacija spletne strani (1. mesec), strošek prvi mesec 400€
  • Vsebinska optimizacija spletne strani (od 2. meseca naprej)
  • Manj konkurenčne industrije so lažje za optimizacijo, zato se pred izborom paketa posvetujte s strokovnjakom
2

Napredni paket optimizacije spletne strani

od 430,00 €

/ mesečno

Število ključnih besed: 10

Paket optimizacije spletne strani za podjetja iz bolj konkurenčnih industrij.

  • Analiza ključnih besed
  • Tehnična optimizacija spletne strani (1. mesec), strošek prvi mesec 400€
  • Vsebinska optimizacija spletne strani (od 2. meseca naprej)
  • Bolj konkurenčne dejavnosti potrebujejo širšir pristop k postopku optimizacije spletnih strani
3

Premium paket optimizacije spletne strani

od 850,00 €

/ mesečno

Število ključnih besed: 20

Paket optimizacije spletne strani za podjetja, ki želijo uvrstitve kar se da hitro.

  • Analiza ključnih besed
  • Tehnična optimizacija spletne strani (1. mesec), strošek prvi mesec 400€
  • Vsebinska optimizacija spletne strani (od 2. meseca naprej)
  • Za tiste, ki želijo izkoristiti največ od optimizacije spletne strani priporočamo zelo široko zasnovo optimizacije spletne strani.

Kako poteka postopek
optimizacije spletne strani?

Postopek optimizacije spletne strani poteka po skrbno določenih korakih, ki zagotavljajo le najoptimalnejšo optimizacijo spletne strani.

1. Začetek optimizacije spletne strani (1. mesec)

1.1
Analiza ključnih besed

Pred pričetkom optimizacije spletne strani se razišče seznam ključnih besed, ki ustvarjajo določeno kvoto prometa in jih je primerno optimizirati. Optimizirane ključne besede nudijo doseg prometa, ki je na voljo za ključno besedo.

1.2
Analiza
konkurence

Z analizo vaše konkurence pridobimo informacijo o optimiziranosti njihovih spletnih strani in s katerimi ključnimi besedami ciljajo na dobre pozicije v iskalniku Google. Pridobljene informacije uporabimo za pripravo strategije optimizacije ključnih besed.

1.3
Tehnična analiza spletne strani

S tehnično optimizacijo spletne strani pripravimo osnovo, na podlagi katere lahko izvajamo vsebinsko optimizacijo ključnih besed. V kolikor tehnična optimizacija spletne strani ni opravljena optimalno je zagotavljanje vsebinske optimizacije zelo oteženo.

1.4
Priprava strategije optimizacije

Strategija optimizacije spletne strani je prisop v katerem določimo vrstni red optimizacije ključnih besed, prav tako določimo vzporedne aktivnosti, ki se lahko izvajajo v sklopu vsebinske optimizacije spletne strani.

1.5
Vzpostavitev statistike strani z Google Analytics

Vsi rezultati optimizacije spletnih strani so merljivi. V kolikor rezultatov ne merimo ali ne poznamo obstoječega stanja tavamo v temi. Program Google Analytics je primerna izbira programa za statistiko spletne strani, s pomočjo katerega lahko enostavno spremljamo proces optimizacije spletne strani. Prav tako Vi.

1.6
Vzpostavitev spletne strani z Google Search Console

Google Search Console je Google program s pomočjo katerega pridobimo relavantne podatke o tem, kaj vpisujejo obiskovalci v iskalnik, da pridejo do vaše spletne strani. Pridobljene informacije nam omogočajo boljše izvajanje optimizacije spletne strani

1.7
Merjenje konvezij z Google Tag Manager

Google Tag Manager je napreden Googlov program, ki omogoča povezovanje razlilčnih sklopov spletne strani. Eden od teh sklopov je zagotavljanje zmožnosti merjenja konverzij, kar je relavanten podatek optimizacije spletne strani

2. Izvedba tehnične optimizacije spletne strani - OnSITE optimizacija (2. mesec)

2.1
Ureditev meta opisov in meta naslovov

Ureditev osnovnih temeljev je zagotovitev lažjega dosega boljših rezultatov v sklopu procesa optimizacije spletne strani. S predhodno analizo pridobimo ustrezne podatke za nastavitev osnovnih, a ključnih parametrov optimizacije spletne strani.

2.2
Ureditev opisov slik / alt tag-ov / optimizacija slik

Naslednji koraki optimizacije spletne strani so optimizacija različnih sklopov spletne strani, ki vplivajo na kakovost optimizacije spletne strani in performance spletne strani. Performance ali čim hitrejše nalaganje spletne strani je zelo pomemben faktor optimizacije spletne strani. Hitrejša je vaša spletna stran, kredibilnejša je za Google.

2.3
Izgradnja zemljevida spletne strani in robots.txt

Končni sklopi tehnične optimizacije spletne strani zajemajo nekaj ključnih sistemskih datotek, ki imajo zelo velik vpliv na kakovost optimizacije spletne strani. Izgranja spletnega mesta in pravilno podajanje informacij pajkom so ključ do kakovostnega rezultata.

2.4
Odpravljanje nedelujočih povezav in ustvarjanje preusmeritev

Tehnična izpravnost je osnova kvalitetne optimizacije spletne strani. S pregledom nedelujočih težav in ustvarjanjem ustreznih preusmeritev iskalnikom povemo, kje najdejo ustrezne vsebine, za kar podelijo vaši strani plus točke, namesto minus. In tako se sešteva optimizacijska vrednost vaše spletne strani.

2.5
Predlogi za manjkajoče vsebine in kategorije

Na podlagi analize ključnih besed, konkurence in trga pridobimo relavantne podatke, ki jih lahko pripravimo za razširitev vsebinske osnove, katere bi naj bile že urejene na tej točki. Z vsebinsko razširitvijo poskrbite za boljšo optimizacijo spletne strani.

2.6
Ustvarjanje internih povezav med vsebinami

Preden se vaša vsebina uvrsti v Google, potrebuje povezave. Notranje povezave povezujejo vašo vsebino in dajejo Googlu predstavo o strukturi vaše spletne strani. Ustvarjanje internih povezav med vsebinami je dodaten parameter, ki šteje v procesu optimizacije spletnih strani. Z dobro zgrajenimi internimi povezavami optimalno povežemo elemente znotraj vaše spletne strani.

3. Vsebinska optimizacija (3. mesec in naprej)

3.1
Pridobivanje zunanjih povezav

S pridobivanjem zunanjih povezav ustvarjamo povezovanje drugih spletnih strani na vašo spletno stran, kar je ena od metod, ki se uporablja za optimizacijo spletnih strani. Te povezavo so signali Googlu, da je vaša spletna stran kakovosten vir, vreden navedbe.

3.2
Ustvarjanje vsebin za optimizacijo

S produciranjem vsebin na digitalni trg ustvarjamo nove informacije, kar pa Google preprosto obožuje. Sistematizirana gradnja in produkcija vsebin je način za izvajanje kakovostne optimizacije spletne strani.

3.3
Uporaba orodij za merjenje uvrstitev ključnih besed

Pomembno je, da lahko merimo učinek optimizacijskih storitev. Meritve se opravljajo z zato namenskimi progami, ki nam omogočajo sledenje in premikanje pozicij za ključne besede glede na datum. Primerjava je enostavna in relavantna.

3.4
Poročanje o napredku pozicij na ravni posameznih ključnih besed

Stanje o pozicijah ključnih besed za vašo spletno stran v Googlu vam sporočamo mesečno na vaš e-mail naslov. Na takšen način ste redno in sistematično obveščeni o pozicijah za vaše ključne besede, kar vam omogoča spremljanje napredka.

3.5
Poročilo o poteku optimizacije in strategij za nadaljne izboljšave

Poročila o dosegu optimizacije spletne strani se poročajo kvartalno na e-mail naslov. Na podlagi pregleda stanja se lahko odločimo za prilagoditev strategije, zmanjševanje optimizacije ali povečanje aktivnosti optimizacije spletne strani.

Kontaktirajte nas

Pošljite nam sporočilo in se na kratko predstavite. Opišite vaše izzive, s katerimi se soočate na področju digitalnega poslovanja. Na podlagi prejetega sporočila vam bomo pripravili odgovor v obliki usmeritvenega nasveta ali vam pripravili ponudbo za pomoč pri vašem nastopu na spletu.

Uspešno! Vaše sporočilo je bilo uspešno poslano.
Varnostno vprašanje

Podatki o podjetju

  • Podatki o podjetju:
    Katja Vajskopf s.p.
  • Davčna številka:
    48368954
    Nismo davčni zavezanec.
  • Naslov:
    Mezgovci ob Pesnici 2d
    2252 Dornava

  • Mobilna številka:
    +3865170202222
  • E-mail:
    info@digitalpartner.si