Optimizacija spletnih strani

Optimizacija spletnih strani je storitev, s katero spletne strani optimiziramo tako, da se pojavljajo visoko v iskalniku Google. Ogromno spletnih strani ni primerno optimiziranih, zato se soočajo s slabimi uvrstitvami v iskalnikih. Optimizacija spletne strani je optimalna izbira, ko želite izboljšati vidnost svoje spletne strani v iskalnikih.

Kako poteka
optimizacija spletnih strani?

Optimizacija spletnih strani poteka po skrbno določenih tehničnih postopkih in nadaljnjih vsebinskih optimizacijah, ki skupaj tvorijo optimalne rezultate v iskalniku Google. Postopno optimizirajte spletno stran in dvignite splošni digitalni doseg.

01

Določitev procesa optimizacije

Pred izvedbo optimizacije je najprej potrebno razumeti in vedeti kaj bomo optimizirali, zakaj bomo to optimizirali in kako bomo to optimizirali. Vso početje optimizacije spletne strani na pamet brez razdelane strategije optimizacije ne nosi optimalnih rezultatov. Optimizacija spletne strani je resen postopek od katerega je odvisno izboljšanje vaših rezultatov v iskalniku Google.

02

Začetek izvajanja optimizacije

Po določenem procesu optimizacije spletne strani se le-te lotimo korak po koraku z namenom natančnega optimiziranja vseh aspektov spletne strani, ki so potrebni za izvedbo najboljše optimizacije spletne strani. Rezultati so vedno merljivi in jih kasneje merimo z namenskim programom Google Analytics.

03

Izvajanje optimizacijskih procesov

Optimizacija spletnih strani ni opravilo, ki bi ga opravili v enem koraku. Je sistemsko opravilo, ki ga ponavljamo znova in znova, če razumemo koristi, ki nam jih nudi vsebinska optimizacija spletne strani. Ustvarjen obisk iz optimiziranih ključnih besed lahko vedno preračunate na način, da se vprašate koliko bi vas stali vsi ti kliki iz plačljivega Google oglaševanja.

(Št. klikov * vrednost klika = strošek)

04

Uživanje sadov uspešne optimizacije

Optimizacija spletnih strani je dolgoročen proces, ki se ga večina loteva napačno. Prehitro, na hitro in nepopolno. Le dobro optimizirana spletna stran in konstantne vsebinske optimizacije nudijo rezultate, ki jih iščejo mnogo podjetij iz vaše dejavnosti.

Najpogostejša vprašanja na temo optimizacije spletnih strani

SEO je kratica za Search Engine Optimization in pomeni optimizacija za iskalnike. Spletni iskalniki morajo nekako razumeti spletni ekosistem in to počnejo na način, da pajki ob obisku spletne strani pogledajo tiste elemente spletne strani, ki so ključni za razumevanje vsebin na spletni strani. Pajki na podlagi videnega iskalniku sporočijo svojo oceno, kateri na to določi relavantnost vaše spletne strani za iskalnik in iskano ključno besedo.

OnSite Seo je tehnična optimizacija spletne strani. Pravilna razporeditev elementov je ključna za Googlove pajke, da razumejo vsebino vaše spletne strani in se posledično odločajo kam jo bodo uvrstili. Uvrstitev je odvisna v osnovi kvalitete spletne strani, vendar samo kvaliteto spletne strani določa veliko dejavnikov.

OffSite SEO optimizacija se nanaša na vse ukrepe, ki jih je možno izvajati zunaj same spletne strani. Uporablja se z namenom izboljšanja položaja na lestvici iskanja. Gre za skupek ukrepov, ki pridonesejo h končnemu rezultatu optimizacije spletnih strani.

Vsebinska optimizacija je zadnji korak optimizacije spletnih strani, kjer s produciranjem nove, koristne in uporabne vsebine za obstoječe in potencialne ciljne skupine ustvarjamo boljše pozicije za ključne besede. Google preprosto obožuje vsebino in odlično optimizirano spletno stran.

Kot ste verjetno slišali je postavitev ključnih besed eden ključnih faktorjev dobre spletne strani. Na splošno bi mogla biti ključna beseda, za katero optimizirate stran v naslovu strani, označena z oznako H1 in v prvem odstavku uvodnega besedila z naslovom H2. Idealno je, če ga lahko uporabite v obliki vprašanja. To je ena od optimalnih formul za zasnovo strukture elementov H1 - H2 - H3,... in vse do H6.

Vprašanje je podobno vprašanju: Kdo je boljši Messi ali Ronaldo? Verjetno si lahko privoščimo pozitivne in negativne argumente za oboje. V resnici pa sta oba ključnega pomena za najboljši spletni doseg obiskovalcev. Z dobro optimizirano spletno stran se posledično cena plačljivega klika zniža.

Reference

V današnjih časi imajo podjetja velikokrat nedorečeno spletno
strategijo ali urejen spletni del, zato so rešitve DigitalPartner
optimalna izbira za ureditev spletnih aktivnosti.

Kontaktirajte nas

Pošljite nam sporočilo in se na kratko predstavite. Opišite vaše izzive, s katerimi se soočate na področju digitalnega poslovanja. Na podlagi prejetega sporočila vam bomo pripravili odgovor v obliki usmeritvenega nasveta ali vam pripravili ponudbo za pomoč pri vašem nastopu na spletu.

Uspešno! Vaše sporočilo je bilo uspešno poslano.
Varnostno vprašanje

Podatki o podjetju

  • Podatki o podjetju:
    Katja Vajskopf s.p.
  • Davčna številka:
    48368954
    Nismo davčni zavezanec.
  • Naslov:
    Mezgovci ob Pesnici 2d
    2252 Dornava

  • Mobilna številka:
    +3865170202222
  • E-mail:
    info@digitalpartner.si

Družbena aktivnost

Po urejeni digitalni osnovi (spletna stran ali e-trgovina) je čas za vaš nastop na družbeno - socialnih medijih.
Izberite ustrezne kanale, taktike in strategije ter se postavite pred oči množici mimoidočih spletnih uporabnikov.
Tiste, pri katerih boste vzbudili zanimanje ali interes se bodo sami premaknili v zgornji del vašega prodajnega lijaka.