Kako deluje optimizacija spletnih strani

Cilj optimizacije spletnih strani je narediti spletno mesto karseda privlačno za iskalnike in resnične ljudi. Kako pa to storite?
Prvi korak k izboljšanju je prepoznavanje težav. Preden ga lahko izboljšate, morate ugotoviti, kaj je narobe z vašim trenutnim spletnim mestom.
To je osnova vsakega velikega postopka optimizacije.
Ni dovolj, da ste skupaj s svojo ekipo polni idej, ki jih dobivate z »možgansko nevihto«. Nimate pasovne širine ali izkušenj, da bi pokrili vsa področja, zato raje uporabite razpoložljiva programska orodja za iskanje morebitnih težav s SEO, hitrostjo strani, uporabnostjo v mobilnih napravah itd.
Območje | Orodje za optimizacijo | Merila uspešnosti |
Hitrost nalaganja strani | Google orodje | Ocena 90+ in čas prvega smiselnega prikazovanja strani |
Uporabnost mobilnih naprav | Google orodje | Brez težav in sporočilo "Stran je prijazna do mobilnih naprav". |
SEO (povratne povezave in drugo) | Ahrefs, SEMRush, Moz | Višja ocena domene in več povratnih povezav kot vrhunski konkurenti. |
SEO (tehnični del strani) | Ahrefs, SEMRush, Moz | Ahrefs: ocena 80% + SEMRush: ocena SEO 80% + Moz: ocena optimizacije strani 80+ |
SEO (vsebina) | SEMRush (SEO asistent), MarketMuse | Merila uspenosti so odvisna od konkurenčnosti posamezne ključne besede. |
V tabeli so prikazana vsa glavna področja optimizacije, ustrezna orodja in merila uspešnosti, ki jih morate doseči ali preseči za dobre končne rezultate.
Nazadnje preizkusite še uporabnost svojega spletnega mesta z nepovezanimi testnimi uporabniki. Dobljeni rezultati vam bodo pomagali ustvariti načrt, s katerim boste lahko usklajevali prizadevanja za optimizacijo z različnimi skupinami.
Ustvarjalci vsebin lahko izboljšajo in dopolnijo vsebino, upravitelji spletnih mest lahko izboljšajo strukturo strani in druga vprašanja o SEO na strani, oblikovalci pa lahko izboljšajo uporabniško izkušnjo in videz vašega spletnega mesta.