Kako deluje optimizacija spletnih strani

Kako deluje optimizacija spletnih strani

Cilj optimizacije spletnih strani je narediti spletno mesto karseda privlačno za iskalnike in resnične ljudi. Kako pa to storite?

Prvi korak k izboljšanju je prepoznavanje težav. Preden ga lahko izboljšate, morate ugotoviti, kaj je narobe z vašim trenutnim spletnim mestom.

To je osnova vsakega velikega postopka optimizacije.

Ni dovolj, da ste skupaj s svojo ekipo polni idej, ki jih dobivate z »možgansko nevihto«. Nimate pasovne širine ali izkušenj, da bi pokrili vsa področja, zato raje uporabite razpoložljiva programska orodja za iskanje morebitnih težav s SEO, hitrostjo strani, uporabnostjo v mobilnih napravah itd.

ObmočjeOrodje za optimizacijoMerila uspešnosti
Hitrost nalaganja straniGoogle orodjeOcena 90+ in čas prvega smiselnega prikazovanja strani
Uporabnost mobilnih napravGoogle orodjeBrez težav in sporočilo "Stran je prijazna do mobilnih naprav".
SEO (povratne povezave in drugo)Ahrefs, SEMRush, MozVišja ocena domene in več povratnih povezav kot vrhunski konkurenti.
SEO (tehnični del strani)Ahrefs, SEMRush, Moz 
Ahrefs: ocena 80% + SEMRush: ocena SEO 80% + Moz: ocena optimizacije strani 80+
SEO (vsebina)SEMRush (SEO asistent), MarketMuseMerila uspenosti so odvisna od konkurenčnosti posamezne ključne besede.

V tabeli so prikazana vsa glavna področja optimizacije, ustrezna orodja in merila uspešnosti, ki jih morate doseči ali preseči za dobre končne rezultate.

Nazadnje preizkusite še uporabnost svojega spletnega mesta z nepovezanimi testnimi uporabniki. Dobljeni rezultati vam bodo pomagali ustvariti načrt, s katerim boste lahko usklajevali prizadevanja za optimizacijo z različnimi skupinami.

Ustvarjalci vsebin lahko izboljšajo in dopolnijo vsebino, upravitelji spletnih mest lahko izboljšajo strukturo strani in druga vprašanja o SEO na strani, oblikovalci pa lahko izboljšajo uporabniško izkušnjo in videz vašega spletnega mesta.