Izdelava spletnih trgovin

Izdelava spletne trgovine je pomemben proces, ki se ga je potrebno lotiti pravilno, da dosežete optimalno izdelavo spletne trgovine za vaše podjetje. Izdelave spletne trgovine se lotevamo po preverjenih standardih in konceptih, ki skupaj tvorijo hitro delujočo spletno trgovino optimizirano za mobilne telefone in iskalnike.

Kako poteka
izdelava spletne trgovine?

Izdelava spletne trgovine poteka po prevejenih korakih, ki zagotavljajo optimalno rešitev glede na vaše potrebe in cilje. Spoznajte posamezne korake in se pripravite na optimalno izdelavo spletne trgovine.

01

Cilji spletne trgovine

Za izdelavo učinkovite spletne trgovine je potrebno najprej definirati in analizirati cilje vašega spletnega nastopa. Po določitvi cilja spletnega nastopa se lotimo izdelave spletne trgovine po korakih, ki zagotavljajo, da je končen izdelek visoke kakovosti. Hitro po izdelani spletni trgovini se poraja vprašanje vidnosti in pojavnosti v iskalnikih, zato je smotrno določiti kot cilj optimizirano spletno trgovino, ki prinaša obisk in zagotavlja učinkovitost.

02

Načrtovanje spletne trgovine

Načrtovanje spletne trgovine je proces, v katerem strukturno opredelimo elemente spletne trgovine, ki vodijo uporabnika od začetka obiska spletne trgovine do izvedbe končne interakcije (nakup). Digitalna pot, ki jo prehodi uporabnik od obiska do konverzije imenujemo uporabniška izkušnja. Pomembno je, da uporabnik na vaši spletni trgovini vidi razlikov v primerjavi z vašo konkurenco, zato velja pred samo tehnično izvedbo spletne trgovine vložiti čas za načrtovanje spletne trgovine, ki dejansko ustvarja rezultate.

03

Oblikovanje spletne trgovine

Oblikovanje spletne trgovine je eden ključev za doseganje vizuelne všečnosti in nudi možnost doseganja grafične nadpovprečnosti na digitalnem področju. Odvisno od vaših želja in potreb se za izdelavo spletne trgovine lahko uporabijo različne v naprej predpripravljene grafične podobe, ki se prilagodijo potrebam vašega podjetja ali izdelamo grafično podobo po meri, na podlagi vašega obstoječega celostnega grafičnega koncepta. Z izdelavo spletne trgovine po meri lahko pričakujete nadstandardno spletno trgovino.

04

Izdelava spletne trgovine

Ko imamo jasno razdelane potrebe in cilje, pripravljen načrt izdelave spletne trgovine in izdelano grafično podobo spletne trgovine, se lahko lotimo tehnične izvedbe izdelave spletne trgovine. Vašo spletno trgovino bomo izdelali s pomočjo platforme DIGI ali odprtokodnega sistema Wordpress, ki sta optimalni izbiri za izdelavo večine spletnih trgovin. Kadar se pojavi potreba po izdelavi nadstandarne spletne trgovine ali spletne trgovine po meri zagotovo priporočamo platformo DIGI, ki je namenjena izdelavi visokokakovostnih spletnih trgovin.

05

Testiranje spletne trgovine

Po izdelani in objavljeni spletni trgovini na začasni domeni se opravi testiranje izdelane spletne trgovine, katerega namen je ugotoviti tehnične ali vsebinske anomalije. Te anomalije se z dodatnim tehničnim posegom odpravijo. Tako se zagotovi optimalno delovanje izdelane spletne trgovine. Pomembno je, da je spletna trgovina delujoča na vseh digitalnih napravah, ki obstajajo, bodisi so to računalniki, tablice ali pametni telefoni. Prav tako je pomembno stestirati različne znamke telefonov, velikosti ekranov, operacijskih sistemov in na takšen način zagotoviti optimalno tehnično rešitev brez napak.

06

Objava spletne trgovine

Po vseh uspešnih opravljenih preizkusih in testih izdelano spletno trgovino objavimo na produkcijsko domeno. Z izdelano spletno trgovino in objavo se vaša prisotnost na spletu lahko začne. Na tej točki je potrebno že vedeti (določitev ciljev), kako boste dvigovali obisk vaše spletne trgovine. Podporni storitvi, kot sta dolgoročna vsebinska optimizacija spletnih trgovin in plačljivo oglaševanje sta pravi izbiri. Z razumevanjem delovanja spletnega ekosistema in pravilno določitvijo digitalne strategije je vaš uspeh zagotovljen.

07

Samostojno urejanje spletne trgovine

Spletno trgovino lahko samostojno urejate v smislu vsebinskega urejanja spletne trgovine. V kolikor bi želeli tehnično spreminjati spletno trgovino vam tega ne priporočamo in nas najamite kot strokovnjake za spremembe na spletni trgovini. Urejanje spletnih trgovin pride vedno v poštev. Za aktivno objavljanje vsebin, za urejanje oglasov in pregled naročil. Za enostaven prehod v aktivno rabo uredniškega sistema smo pripravili video navodila, s pomočjo katerih je uporaba sistema enostavna, podobna vožnji s kolesom.

08

Gostovanje spletne trgovine

Hitrost delovanja vaše spletne trgovine je odvisna tudi od ustrezne izbira gostovanja spletne trgovine. Pomembno je izbrati spletno gostovanje, ki ni najcenejše. Glavni faktor za dobro pozicioniranje v iskalniku Google je hitrost nalaganja vaše spletne trgovine. Začetna cena spletnega gostovanja za e-trgovine je od 15€ naprej in vključuje 1 e-mail naslov, ki ga lahko uporabljate. Za spletne trgovine z veliko prometa in tiste, ki želite najboljši performance priporočamo VPS gostovanje, katerega cena se začne od 50€ mesečno.

09

Podpora in vzdrževanje spletne trgovine

Vzdrževanje spletne trgovine je prav tako eden od pomembnejših delov z namenom, da je vaša spletna stran stabilna, hitra, optimalna in pripravljena na način, da se fokusirate na svoje delo - to je promocija vaše spletne trgovine. Zato vam po izdelavi spletne trgovine zagotavljamo vzdrževanje spletne trgovine, katerega cena znaša od 50,00€ mesečno naprej in je odvisna od obsega vzdrževanja vaše spletne trgovine. V osnovno ceno vzdrževanja je vključen strežnik, e-mail naslov, tehnična skrb nad spletno trgovino in izvajanje tehničnih posodobitev za namene zagotavljanja digitalne ustreznosti.

10

Optimizacija spletne trgovine

Spletne trgovine nimate zgolj zato, da jo imate objavljeno, pomemben je dotok obiskovalcev. Zato je optimizacija spletne trgovine naslednji logičen korak na vaši poti do spletnega uspeha. Digitalni trg je dinamičen, se spreminja, zato je optimizacija spletne strani potrebna za doseganje, vzdrževanje in izboljšanje pozicij v iskalniku Google za vaše ključne besede. Največ je govora o vsebinski optimizaciji spletne trgovine, s pomočjo katero dosegamo vidnost spletne trgovine na spletu. Razumevanje in skrb za optimizacijo sta eden od ključev spletnega uspeha.

11

Spletni marketing

Po vzpostavljeni spletni trgovini lahko resno razmišljate o spletnem marketingu kot orodju, ki vam lahko zagotovi tisto - kar s svojo spletno trgovino na spletu iščete - dodaten boost obiskovalcev in morda celo dominacija vaše trgovine na spletu v vaši dejavnosti. E-trgovina je bila nekoč ideja, včeraj želja, danes si večina podjetij ne more predstavljati, da nimajo urejene vsaj digitalne osnove - to je vzpostavljena in urejena osnovna spletna trgovina. Ob poplavi spletnih nastopov je spletni marketing način, ki dela razliko. S skrbnim in sistematičnim pristopom vaši rezultati ne bodo zaostali.

12

Pripravljeni na začetek?

Kontaktirajte nas za pripravo ponudbe in izdelavo spletne trgovine za vaše podjetje.

Najpogostejša vprašanja na temo izdelave spletnih trgovin

Cena čisto osnovno izdelane spletne trgovine se začne od 450€ naprej in 29€ mesečno za namene vzdrževanja spletne trgovine. V sklop mesečnega vzdrževanja spletne strani je zajeti potreben spletni prostor, na katerem je izdelana spletna trgovina vzpostavljena in osnovna tehnična skrb za optimalno delovanje spletne trgovine. Večje kot so potrebe spletnega projekta, večji so tudi stroški, ki nastanejo z izdelavo spletne strani. Pričakujte ponudbo med 600€ in 1.500€ za izdelavo osnovne spletne strani in ceno od 2.500€ naprej za izdelavo spletnih trgovin po meri.

Za izdelavo spletne trgovine najprej določite cilje spletne trgovine. V kolikor želite vzpostaviti osnovno spletno trgovino, potem so materiali, kot so vsebine, fotografije in video vsebine dovolj, poleg tekstov seveda. V kolikor imate potrebe po večji spletni prisotnosti v obliki oglaševanja in pospeševanja promocije potrebujete dodatno razčlenitev teh aktivnosti po izdelavi spletne trgovine.

Cena vzdrževanja spletne strani se začne od 50€ mesečno naprej in je odvisna od potreb in specifikacij za vzdrževanje samega spletnega projekta. V kolikor ste podjetje, ki želi osnovno spletno trgovino bo strošek 50€ mesečno. Dodatne storitve, kot so recimo redna optimizacija vsebin lahko stane od 100-500€ mesečno. V kolikor želite vaše podjetje še dodatno oglaševati je poleg fiksnega stroška za izdelavo in vodenje oglaševalske kampanje potrebno še razmišljati o finančnih sredstvih, ki jih namenjate v samo oglaševanje podjetja. Končen znesek vzdrževanja spletne trgovine tako lahko stane od 50€ mesečno ter vse do nekaj sto ali nekaj tisoč evrov mesečno. Odvisno od vaših potreb in želja.

Če se soočate z vprašanjem o prenovi spletne trgovine razmislite ali je bolje obstoječo spletno trgovino nadgraditi ali se lotiti izdelave nove spletne trgovine. V praksi opažamo, da je veliko spletnih trgovin preprosto povozil čas v različnih pogledih - od tehnične izvedbe, grafične podobe in na koncu koncev, tistega kar je najbolj važno - opažamo veliko vsebinske zastarelosti. Zato v praksi velikokrat priporočamo vzpostavitev nove spletne trgovine in se redkeje odločimo za prenovo obstoječe spletne trgovine.

Za vašo izdelano spletno trgovino skrbimo celostno. Ključnih je več sklopov, ki zagotavljajo optimalno delovanje spletne trgovine. Ti sklopi so tehnične narave v obliki strežnikov, ki poganjajo spletno trgovino, v obliki programskih rešitev, ki zagotavljajo dobro delovanje spletne trgovine in ostalo. Vsekakor je drugi del - vsebinski del spletne trgovine ključno pomemben za rast vaše spletne trgovine, zato zraven tehnične skrbi za vašo spletno trgovino skrbimo tudi za vsebinski del.

S prenovo spletne trgovine želimo doseči izboljšanje obstoječega stanja. Prenove ali obnove spletnih trgovin so lahko izvedene na način, da obstoječo spletno trgovino nadgradimo ali pa se skupaj z vami odločimo za vzpostavitev novega spletne trgovine. Odločitev je odvisna od trenutnega stanja spletne trgovine in vaših želja za nadaljevanje poslovanja na spletu.

Izdelava spletne trgovine je dovolj za tiste, ki želite predstaviti postaviti svoje izdelke ali storitve na splet. Za podjetja, ki imajo večje potrebe, kot je aktivno pridobivanje potencialnih strank ali večji dotok obiskovalcev bo sama vzpostavitev spletne trgovine premalo in bo potrebno razmisliti o dodatnih storitvah v obliki optimizacije spletne strani in storitvah plačljivega oglaševanja.

Pri izdelavi spletne trgovine bodite pozorno na to, kako se je boste lotili. Dobro premislite, kaj potrebujete za kakovostno izdelavo spletne trgovine. Zagotovo je izdelava spletne trgovine odličen korak, kadar se podajate na splet prvič. V kolikor vašo spletno trgovino prenavljate drugič ali tretjič je izbira optimalnega izvajalca za izdelavo trgovine strani zelo pomembna. Dobrodošli!

Reference

V današnjih časi imajo podjetja velikokrat nedorečeno spletno
strategijo ali urejen spletni del, zato so rešitve DigitalPartner
optimalna izbira za ureditev spletnih aktivnosti.

Kontakt

Pošljite nam sporočilo in se na kratko predstavite. Opišite vaše izzive, s katerimi se soočate na področju digitalnega poslovanja. Na podlagi prejetega sporočila vam bomo pripravili odgovor v obliki usmeritvenega nasveta ali vam pripravili ponudbo za pomoč pri vašem nastopu na spletu.

Uspešno! Vaše sporočilo je bilo uspešno poslano.
Varnostno vprašanje

Informacije

  • Naziv:
    Katja Vajskopf s.p.
  • Davčna številka:
    48368954
    Nismo davčni zavezanec.
  • Naslov:
    Mezgovci ob Pesnici 2d
    2252 Dornava
  • Mobitel:
    070 20 22 22
  • E-mail:
    info@digitalpartner.si

Družbena aktivnost

Po urejeni digitalni osnovi (spletna stran ali e-trgovina) je čas za vaš nastop na družbeno - socialnih medijih.
Izberite ustrezne kanale, taktike in strategije ter se postavite pred oči množici mimoidočih spletnih uporabnikov.
Tiste, pri katerih boste vzbudili zanimanje ali interes se bodo sami premaknili v zgornji del vašega prodajnega lijaka.